طراحی سایت پزشکی

تخصص و خدمات خود را از طریق سایت پزشکی به همه معرفی کنید. سایت شما معرفی هویت برند شماست.

چرا طراحی وب سایت پزشکی ضروری است؟

با نفوذ اینترنت در کشور، امروزه بسیاری از افراد برای یافتن اطلاعات پزشکی و درمانی موردنیاز خود، قبل از هر چیز در اینترنت جستجو می‌کنند. از منظر پزشکی باید بگوییم که در چند سال اخیر با طیف کمتری از بیماران سنتی روبرو هستیم.

حتی برخی از آن‌ها از فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی، اقلام درمانی موردنیازشان را تهیه می‌کنند. بنابراین فعالان حوزه پزشکی اعم از پزشکان و مراکز و شرکت‌های خدمات درمانی برای معرفی و بهتر دیده شدن خدمات خود باید حضوری فعال در فضای مجازی داشته باشند.

طراحی سایت پزشکی ضمن ارتقای سطح خدمات سلامت کشور می‌توانند به ارتباط بهتر بیماران با پزشکان و افزایش آگاهی آن‌ها از خدمات پزشکی نقش اساسی ایفا کنند.

درخواست طراحی سایت پزشکی

فقط کافیست ایمیل و شماره تماس خود را وارد کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

[gravityform id=”4″ title=”false” description=”false”]

امکانات طراحی سایت پزشکی

چه نیازی به طراحی سایت پزشکی می باشد؟

در گذشته ای نه چندان دور، زمانی که قصد داشتیم به دکتر مراجعه کنیم می بایست بصورت حضوری به مطب پزشک رفته و پس از گرفتن نوبت، زمان بسیار زیادی را منتظر می ماندیم. این اتفاق باعث می شد که زمان بسیاری از ما تلف شود. همینطور باعث ازدحام در مطب پزشک شده و در ارائه خدمات مناسب به بیماران اختلال ایجاد می شد. چه راهکار و راه حلی می توانست این شرایط را بهبود ببخشد؟!

همانطور که اشاره شد، کاربران امروزه علاقه دارند که کارهای خود را بصورت اینترنتی انجام دهند. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده همگانی از اینترنت، فرصت بسیار مناسبی برای همه کسب و کارها فراهم شده که بتوانند خدمات خود را با شیوه ای نوین به کاربران خود ارائه نمایند. ویژگی هایی نظیر ارائه خدمات بصورت تمام وقت و ۲۴ ساعته و همینطور دسترسی در تمام نقاط شهر، باعث این اتفاق شده است. در این بین جامعه پزشکان می توانند با طراحی سایت پزشکی حرفه ای و یا طراحی سایت برای مطب از مزایای بسیاری برخوردار شوند.

اهمیت طراحی سایت پزشکی برای پزشکان

اولین چیزی که در مورد طراحی سایت پزشکی بنظرتان بیاید، در مورد کلینیک و بیمارستان باشد و یا اینکه در مورد مسائل آموزشی مربوط به سلامتی اما پزشکان نیز خود برای بیشتر دیده شدن در میان سایرین نیاز به طراحی سایت پزشکی شخصی دارند بدلیل اینکه رشته پزشکی بسیار گسترده است و رقبای زیادی در زمینه پزشکی وجود دارد.

براساس تحقیقات پیو (pew)، بیش از ۷۰ درصد مردم در مورد اطلاعات سلامتی جستجو یا سرچ می کنند و اگر مشکلی دارند با سرچ کردن و پیدا کردن علائم بیماری مشکل خود یا راه حلی برای خود پیدا می کنند. بنابراین اگر پزشکان متخصص طراحی سایت پزشکی برای خود داشته باشند می توانند ضمن شناسایی و معرفی خود راه حل هایی برای درمان بیماری بصورت آنلاین ارائه دهند تا بیماران نیز با صرف هزینه و زمان کمتر مشکل خود را رفع کنند.

مواردی نظیر نمایش سابقه و رزومه کاری، امکان نوبت دهی آنلاین، ایجاد پرونده و حساب کاربری جداگانه برای هر یک از بیماران و ویژگی های دیگری از این دست، به پزشکان این امکان را می دهد که با کیفیت بالاتری نسبت به روش های قدیمی به مراجعه کنندگان رسیدگی کنند. مطمئنا ثمره این اتفاق باعث جلب رضایت مراجعه کنندگان، افزایش اعتبار پزشک و درآمد زایی بیشتری را به همراه خواهد داشت.

اهواز توسعه با داشتن کادری مجرب و متعهد، همینطور ارائه مناسب ترین قیمت طراحی سایت پزشکی، این امکان را برای مرکز درمانی و پزشکان فراهم نموده که با ساخت سایت پزشکی بتوانند به بهترین شکل خدمات درمانی خود را به بیماران ارائه کنند. اینکار باعث رضایت بیماران و همینطور جامع نظام پزشکی خواهد شد.

سئو سایت پزشکی

سایت های پزشکی امروزه نقش و حضور موثرتر و بهتری در فضای اینترنت دارند که طراحی سایت پزشکی به تنهایی کفایت نمی کند بلکه سئو سایت پزشکی نیز در کنار آن می تواند بسیار موثر باشد.

با سئو سایت خود می توانید محتوای یونیک و با کیفیت داشته باشید و در نتایج گوگل در صفحه اول ظاهر شوید که اینکار باعث درآمدزایی بیشتر و افزایش مشتری خواهد شد.  اهواز توسعه با بهترین خدمات و ارائه مناسبترین تعرفه سئو سایت پزشکی، به دنبال موفقیت شما می باشد.

هزینه طراحی سایت پزشکی به چه صورت است؟!

اهواز توسعه با توجه به امکانات و ویژگی های که درون یک طراحی وب سایت پزشکی و طراحی اپلیکیشن موبایل گنجانده می شود، بسته های پیشنهادی را ارائه کرده است. شما می توانید با توجه به نیاز و درخواستی که دارید بسته مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

همچنین این امکان وجود دارد که درصورتی شما امکانات و ویژگی های متمایز و بیشتری را درخواست نمایید، توسط تیم طراحی سایت اهواز توسعه در ایجاد سایت پزشکی گنجانده شود. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر، می توانید با مشاوران اهواز توسعه تماس حاصل نمایید. با توجه به جزئیاتی که با ما در میان می گذارید، بهترین راهکار به شما پیشنهاد خواهد شد.

این اطمینان را می توانید داشته باشید که در ازای هزینه طراحی سایت پزشکی که پرداخت می کنید، به مزایای بسیاری دست پیدا خواهید کرد.

انواع طراحی وب سایت پزشکی

هر پزشکی با توجه به تخصصی که دارد می‌تواند سایت داشته باشد. شما یک دندان پزشک را در نظر بگیرید که سایت داشته باشد. او می‌تواند نمونه کارهای خود را با توجه به دسته بندی های مختلف در سایت قرار دهد. در این روش پزشک برای نشان دادن تجربه و کیفیت خود به مخاطبان استفاده می نماید. و همچنین مخاطبان آن‌ها می‌توانند با داشتن نام کاربری و رمز به سوابق پزشکی خود دسترسی پیدا کنند. پس در طراحی سایت پزشکی محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید تخصص و خدمات خود را از طریق  وب سایت  به مخاطبانتان معرفی کنید.

آیا وب سایت پزشکی از سئو خوبی برخوردار است؟

تمام پکیج های اهواز توسعه دارای سئو استاندارد هستند. این پکیج هم از این غافله جدا نیست و دارای سئو استاندارد است. البته شما میتوانید برای بالا بردن رتبه خود در گوگل از خدمات سئو و بهینه سازی سایت اهواز توسعه نیز استفاده نمایید.

طراحی سایت پزشکی