طراحی سایت لبنیات

ساخت فروشگاه اینترنتی محصولات لبنی و راه اندازی فروش اینترنتی لبنیات سنتی و طراحی سایت فروش اینترنتی لبنیاتی

شیر یکی از زیباترین فرآورده های حیوانی است که علاوه بر اینکه یکی از مهم ترین خوراکی های بشری است، در ادبیات جهان نماد حکمت و دانش است و خداوند در قرآن می فرماید: و در وجود اربعه حیوانات با پا، درس برای شما. از داخل معده آنها، از طریق غذا و خون هضم شده، شیر تمیز و دلپذیری را برای نوشیدن فراهم می کنیم. توسعه اهواز با ۱۵ سال سابقه در صنعت طراحی وب، قصد دارد به یکی از بازیگران انحصاری در بخش طراحی سایت لبنیات تبدیل شود.

طراحی سایت لبنیات

چرا هر کسب و کاری نیاز به طراحی سایت حراجی دارد؟

یکی از مهمترین ویژگی های طراحی سایت حراجی آنلاین فروش یک یا چند محصول است. هر حراجی به عنوان یک پیشنهاد برای خرید در نظر گرفته می شود و برنده هر حراج باید هزینه محصولی را که خریداری کرده است بپردازد. در حراج های سنتی مدیر فروش محصولات وجود داشت اما در حراج های آنلاین این فرد حضور ندارد و همه رویدادها به صورت آنلاین انجام می شود.

حراج های آنلاین از روش های مختلفی استفاده می کنند، اما در هر روش، فروشندگان باید ابتدا در وب سایت ثبت نام کنند تا اجناس خود را به حراج بگذارند. سپس آنها می توانند برای فروش محصول خود اقدام کنند.

مشاهده خدمات

طراحی سایت حراجی

تخصص ما هویت بخشیدن به کسب و کار شما می باشد

مزایده نوعی معامله می باشد که در آن یک کالا در بین جمعی از خریداران به فروش می رسد در این نوع معامله حداقل قیمت توسط خریداران مشخص می شود، سپس هر خریدار که مایل به خرید آن کالا است قیمت بالاتری را می گوید تا جایی که دیگر کسی قیمت بالاتری را پیشنهاد ندهد.

طراحی سایت حراجی ، تقلب را به حداقل می رساند و همچنین باعث به حداقل رسیدن بسیاری از مخارج و هزینه های می شود . فروشندگان می توانند با استفاده از وب سایت ها خریداران بیشتری داشته باشند ، همچنین برنامه ریزی برای مزایده ، انتخاب بالاترین پیشنهاد و اطلاع رسانی و … ساده می گردد.

تمام قوانینی که در مزایده های حضوری و مستقیم وجود دارند به سادگی در وب سایت ها قابل پیاده سازی می باشد . مهمترین اصل در مزایده ؛ کالا ، خریدار و مشتری می باشد. برای شرکت در اغلب مزایده ها باید ورودی پرداخت نمود به بیانی دیگر برای شرکت در یک مزایده باید بلیط تهیه کرد این امکان به سادگی در طراحی سایت در اهواز قابل پیاده سازی می باشد.

آیا میدانستید ۳۰% دنیای وب را سایت های وردپرسی تشکیل دادند؟

وردپرس یا worpress یک نرم افزار حرفه ای و اوپن سورس برای طراحی سایت است. سایت های طراحی شده با وردپرس مزایای زیادی از جمله مدیریت آسان، سئو عالی، کاربر پسند بودن را دارند. طراحی سایت با وردپرس به دلیل داشتن قالب های متنوع و افزونه های فراوان آن موجب شده که ۳۰ درصد از دنیای وب را به انحصار خود درآورد.

پشتیبانی پاسخگو و پاسخگو

کارشناسان مجرب و در دسترس پاسخگوی تلفن و تیکت شما هستند و در کمتر از ۱۵ دقیقه مشکل فنی سایت را حل می کنند.

 کسب رتبه اول در نتایج گوگل

سئو مبتنی بر تولید محتوای لوکس دست اول، برای رتبه برتر و پایدار شما در موثرترین کلمات کلیدی تجاری.

طراحی گرافیکی منحصر به فرد

طراحی تم جذاب و کاملاً پاسخگو از ابتدا، کاملاً با نیازها و خواسته های شما به روشی زیبا، خلاقانه و منحصر به فرد سازگار شده است.

مشاهده خدمات

کارکردهای جالبی که بهترین سایت‌های شرکت های لبنیات دنیا دارند

اما جای آن‌ها در سایت ها و پرتال های اطلاع رسانی شرکت های لبنیات داخلی خالی است!

معرفی برندهای لبنیات زیرمجموعه

معرفی برندهای لبنیات زیرمجموعه

Introducing the Dairy Brands

بزرگترین تولید کننده شیر جهان، نستله، برندی شناخته شده در سوئیس، صفحه ای را در طراحی وب سایت شیر ​​خود به ارائه زیر مجموعه های برندهای شیر خود اختصاص داده است:

  • این شرکت که تامین کننده اکثر لبنیات مورد استفاده دنبا است، شهرت زیادی دارد و در صنعت لبنیات در سراسر جهان شهرت دارد و شیر تنها یک شاخه از فعالیت های این غول صنایع غذایی است.
  • در این صفحه برندهای محبوب در صنعت لبنیات را به نمایش می گذارد و هر لوگو در صفحه داخلی پروفایل برند نشان داده شده است.
  • صفحه برند داخلی، تصویری از محصول انتخابی آن برند را قرار دادم و آن برند را در یک پاراگراف و چندین کادر نشان دادم.

همچنین دسترسی به وب سایت واقعی برند شیر مشخص شده و امکان اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی را فراهم کرد.

طراحی بلاگ مقالات لبنیات

طراحی بلاگ مقالات لبنیات

Design a Dairy Articles Blog

در طراحی وب سایت لبنیات خود، Denon Dairy از فرانسه بخشی از سایت خود را به داستان های وبلاگ اختصاص داد:

این سایت که با عنوان “تولید مواد غذایی” شروع می شود، وبلاگ های لبنیات خود را در پنج دسته طبقه بندی کرده است:

  • یک سیاره یک سلامتی
  • خلاقیت
  • افرادی که پشت این برند هستند
  • آینده غذا
  • برندها

در مرحله بعد، دو مقاله مهم یا اخیراً به روز شده با یک تصویر بزرگ در کنار هم قرار گرفتند تا دسته بندی هر مقاله واضح باشد و عنوان زیر تصویر قرار گیرد.

سپس چهار مقاله در هر ردیف با یک تصویر مستطیلی کوچک فهرست می‌شوند و دکمه «بارگذاری بیشتر» به بینندگان اجازه می‌دهد مقالات قبلی را مشاهده کنند.

در صفحه ای که به خواندن ادامه مطلب اختصاص دارد، تاریخ انتشار مقاله و امکان اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

برندسازی شرکت لبنیات

برندسازی شرکت لبنیات

Branding The Dairy Company

شرکت DFA Dairy of America صفحه ای را به طراحی وب سایت لبنیات خود اختصاص داد تا اهمیت برند خود را بیان کند:

  • صفحه با ویدیویی که در یوتیوب و کانال رسمی شرکت شیر ​​منتشر شده آغاز می شود. ویدئویی که مزارع گاوداری و گاوها را در یک زمین باز، ماشین‌های شیردوشی و ماشین‌های تغذیه گاو و کارخانه فرآوری شیر و لبنیات و به دنبال آن کودکان و خانواده‌ها در حال خوردن محصولات لبنی و بستنی نشان می‌دهد.
  • در عین حال، راوی با استفاده از تصاویر اهمیت شیر ​​و لبنیات را در زندگی روزمره به ما یادآوری می کند و کلیپ با نمایش لوگوی لبنیات و معنای آن به پایان می رسد.
  • در ادامه به صورت متنی توضیح می دهد که چرا برای برند خود ارزش قائل هستیم و حمایت ما از کشاورزان و دامداران و اقداماتی که آنها برای پایداری فرآیند تولید برداشته اند را توضیح می دهد.
  • سایت با لیستی از برندهای مواد غذایی از برندهای لبنیات و زیر مجموعه های لبنیات این کارخانه تکمیل شده است.
طراحی ویدئو تبلیغاتی لبنیات

طراحی ویدئو تبلیغاتی لبنیات

Dairy Advertising Video Design

شرکت لبنیات کانادایی Spota صفحه ای را به طراحی سایت لبنیات خود اختصاص داد تا تیزر ویدیویی تبلیغاتی خود را نشان دهد:

  • ویدیوهای افراد از گروه های سنی مختلف و حرفه های مختلف. از کودکان گرفته تا نوجوانان، بزرگسالان، میانسالان، ورزشکاران، مدیران، والدین و… دور سفره لبنیات دور هم جمع می شوند.
  • سپس نشان داده می شود که چگونه تیم یک شرکت لبنی پنجاه سال با هم کار می کنند و برای مردم لبنیات تولید می کنند.
  • سپس محیط سوپرمارکت و استقبال عمومی از این برند از محصولات لبنی را نشان می دهد.
  • سه ویدیوی کوتاه یک دقیقه‌ای که پس از اتمام یکی از آنها به‌طور خودکار به ویدیوی بعدی می‌رود.
معرفی پروژه‌های عمرانی انجامی

طراحی ویدیو پس زمینه لبنیات

Dairy Background Video Design

شرکت لبنیات آلمانی DMK در طراحی وب سایت لبنیات خود از یک ویدیو پس زمینه روی نوار لغزنده در صفحه اول خود استفاده کرده است:

  • ویدیوی پس‌زمینه کامل ممکن است کمی طول بکشد تا بارگذاری شود، اما اولین اسلاید در این سایت از ویدیوی پس‌زمینه‌ای استفاده می‌کند که مصرف شیر و محصولات لبنی را از یک دامداری تا یک سفره خانواده نشان می‌دهد.
  • ویدیوی پس‌زمینه یک روند محبوب در میان طراحان وب است، زیرا پهنای باند کاربر امروزی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت ویدیوها را روی دسکتاپ یا تلفن‌های همراه و تبلت دانلود کنند و یک ویدیو دیوار زیبا را به یک وب‌سایت با وضوح بالا می‌آورد.
  • ویدیوی پس‌زمینه معمولاً یک ویدیوی بی‌صدا و حلقه‌ای کوتاه است که در پس‌زمینه صفحه نمایش داده می‌شود و با بارگیری صفحه به‌طور خودکار پخش می‌شود.
  • یک ویدیوی پس‌زمینه به‌درستی گرفته‌شده و کارگردانی شده، ایده‌ای را بهتر از ده‌ها عکس یا صدها خط متن به بازدیدکننده صفحه منتقل می‌کند.
پنل مدیریتی با کاربرد آسان

نوار دسترسی سریع به خدمات

Quick Access Bar to the Services

شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در طراحی سایت اهواز و انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در شهر اهواز در صفحه اول سایت خود قسمت دسترسی سریع را به خدمات اختصاص داده است:

به عنوان یک پورتال وب، یک نقطه دسترسی سریع در انواع آیکون های مرتبط ایجاد شده است تا کارکنان، پیمانکاران و سایر بازدیدکنندگان این شرکت بتوانند به آنچه می خواهند برسند.

آیکون ها با توجه به موضوع لینک و به صورت گرافیکی یکسان انتخاب می شوند. به عبارت دیگر، طرح‌های آیکون دارای وزن فونت یکسان و اندازه کلی و سبک گرافیکی یکسان هستند.

با حرکت ماوس بر روی هر نماد. بخشی از لوگو زیبا و آبی خواهد بود که رنگ شرکتی این وب سایت است. دو رنگی به دست آمده اثر ظریفی دارد که چشم نوازی می کند. نوار دسترسی سریع جستجوی مخاطب را ساده می کند.

استفاده از افکت قبل و بعد

استفاده از افکت قبل و بعد

Use Before and After Effect

گروه صنعتی پاک چوب اهواز، در طراحی سایت اهواز و انتخاب بهترین شرکت طراح وب در شهر اهواز، در صفحه اول خود، سکشنی را به درختکاری خود اختصاص داده است:

از آنجایی که صنعت چوب به طور مداوم با این تصور منفی مواجه می شود که شما یک چوب گیر هستید، این سایت سعی کرده است تا عملیات ثبت را در وب سایت خود به نمایش بگذارد.

در این قسمت از جلوه های قبل و بعد به صورت هنرمندانه استفاده شده است. بنابراین او تصویری از صحرای قابل کشت و صحرای بایر را اضافه کرد و سپس یک دسته به کاربر داد تا تصویر را به سمت راست منتقل کند.

با کشیدن و حرکت دسته، کاربر می تواند شاهد تبدیل بیابان به جنگلی از درختان کاشته شده باشد.

در اینجا نمونه ای از نحوه ارائه یک مفهوم در یک وب سایت هنری با استفاده از افکت مناسب آورده شده است.

استفاده از ویدیوی پس زمینه

استفاده از ویدیوی پس زمینه

Use Background Video

شرکت نیشکر نیشکر دهخدا در طراحی سایت اهواز از بیس ویدیو استفاده کرده و در صفحه اول بهترین شرکت طراحی سایت اهواز را انتخاب کرده است:

ویدیوی پس‌زمینه یک کلیپ ویدیویی کوتاه و کم‌حجم است که در پس‌زمینه یک وب‌سایت استفاده می‌شود.
در این ویدئو کارخانه، مدیر، خط تولید، مراحل کاشت و برداشت شکر تا رسیدن به محصول نهایی شکر را مشاهده می کنیم.

برخی از قسمت ها با پهپادها و بصورت هلی شات فیلمبرداری هوایی شده است.

پخش چنین ویدئویی همراه با حرکات روان دوربین، به خوبی مفهوم کلی را در مدت زمان کوتاهی به مخاطب منتقل می کند.

ویجت کاربردی روی صفحه وب

ویجت کاربردی روی صفحه وب

Application Widget on Web Page

آژانس گردشگری پیک خورشید اهواز، در طراحی سایت اهواز و انتخاب بهترین شرکت طراح سایت در شهر اهواز، در صفحه اول سایت خود :

از پس زمینه بسیار زیبایی استفاده کرده است که هواپیمای در حال پرواز در آسمان است که نام این آژانس گردشگری روی بدنه آن حک شده است.

کاربر می تواند با ورود به سایت و در همان طبقه با هواپیما، بلیط هواپیما یا اتوبوس رزرو کند.

این سفر در قالب عکس جالب نشان داده شده است. به عبارت دیگر، هر تور حاوی یک عکس با کیفیت بالا و تمام رنگی است که حاشیه مربع و رنگین کمان در پایین آن و نام تور روی عکس نوشته شده است.

در حالی که تور در حال پرواز است، تصویر درون آن به خوبی بزرگ‌نمایی می‌شود و با تاریک شدن تصویر، خواندن عنوان در وسط تصویر آسان‌تر می‌شود.

ویجت کاربردی روی صفحه وب

هویت بصری و شخصیت گرافیکی

Visual Identity and Graphic Character

شرکت ملی حفاری ایران، در طراحی سایت اهواز و در طراحی صفحه اول خود :

همه بنرها در نوار لغزنده از خطوط مورب آبی تیره و آبی روشن استفاده می کنند. این طرح رنگی، طرح رنگ اصلی برای این سایت است.

نوار لغزنده از چهار کادر برای دسترسی به پیوندهای اصلی استفاده می کند. این چهار آیکون بخش در هنگام حرکت ماوس جلوه زیبایی دارند.

طراحی فوتر صفحه از همان خطوط مورب آبی استفاده می کند. به طور کلی این آثار به این پورتال یکپارچگی گرافیکی و هویت بصری خاصی بخشیده اند.

برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از سایت داشته باشین نیاز دارید تا وب‌سایت خود را به بهترین شرکت طراحی سایت در اهواز سفارش دهید. سفارش طراحی وب‌سایت اهواز توسط بهترین شرکت طراحی سایت در اهواز کافیست با مشاورین ما در سریع‌ترین زمان تماس بگیرند. اینکه کسب و کار و شرکت تان بتواند پیشرفت کند قطعا نیاز به یک سایت جهت معرفی کسب و کار و معرفی محصولات تان خواهید داشت.