طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

دیجی کالا لوازم خانگی, لوازم خانگی, لوازم خانگی بانه, لوازم خانگی بوش, تعمیر لوازم خانگی, دیوار تبریز لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, قیمت لوازم خانگی سامسونگ, لیزینگ فرهنگیان لوازم خانگی, لوازم خانگی سامسونگ , فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران، تهران, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران تهران, فروشگاه لوازم خانگی طرف قرارداد با حکمت کارت, فروشگاه لوازم خانگی در وان ترکیه, فروشگاه لوازم خانگی به انگلیسی, فروشگاه لوازم خانگی امین حضور, فروشگاه لوازم خانگی 3710, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 7, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 4

چند وقتی است بازار فروش لوازم خانگی نوسان زیادی دارد. اگر فروشگاه لوازم خانگی دارید احتمالا این روزها درآمدتان کمتر از قبل شده است. علتش را نمی‌دانید؟ یکی از دلایلش این است که با وجود خطرات ویروس کرونا مردم ترجیح می‌دهند کمتر به مغازه‌ها بروند.

به همین دلیل اکثر افراد خریدهای خود را اینترنتی انجام می‌دهند. پس اگر می‌خواهید دوباره مثل سابق فروش خوبی داشته باشید باید کسب و کارتان را مجازی کنید. خیلی از مغازه‌دارها دیدشان سنتی است و وقتی به آن‌ها می‌گوییم فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید، امیدی به کسب درآمد از این طریق ندارند.

مثلا مدتی قبل سر همین قضیه با پسر خاله‌ام بحث کردم. او می‌گفت که مشتری باید جنس را از نزدیک ببیند تا خوشش بیاید و خرید کند. من هم می‌گفتم که این طور نیست و آن‌قدر عکس و فیلم از محصولات در اینترنت هست که مردم نیازی ندارند کالا را در مغازه ببینند. در نهایت چند فروشگاه اینترنتی پرفروش لوازم خانگی به او نشان دادم تا باورش بشود مردم زیادی هستند که لوازم خانگی را اینترنتی می‌خرند.

چرا باید فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی تاسیس کنیم؟

مهم‌ترین دلیل راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی این است که محدودیت‌های فروشگاه فیزیکی را کنار بزنید. تعداد مشتریان فروشگاه فیزیکی بستگی به محل فروشگاه دارد. مثلا درآمد یک مغازه لوازم خانگی در خیابان کاوه اهواز با درآمد مغازه‌ای در یک شهر کوچک خیلی تفاوت دارد. چون مشتریان بیشتری به خیابان کاوه اهواز می‌روند. اما فروشگاه اینترنتی این طور نیست و هرکسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می‌تواند خیلی راحت از شما خرید کند.

دیجی کالا لوازم خانگی, لوازم خانگی, لوازم خانگی بانه, لوازم خانگی بوش, تعمیر لوازم خانگی, دیوار تبریز لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, قیمت لوازم خانگی سامسونگ, لیزینگ فرهنگیان لوازم خانگی, لوازم خانگی سامسونگ , فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران، تهران, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران تهران, فروشگاه لوازم خانگی طرف قرارداد با حکمت کارت, فروشگاه لوازم خانگی در وان ترکیه, فروشگاه لوازم خانگی به انگلیسی, فروشگاه لوازم خانگی امین حضور, فروشگاه لوازم خانگی 3710, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 7, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 4, طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

یکی دیگر از مزایای فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نسبت به مغازه این است که فروشگاه اینترنتی ۲۴ ساعته درآمد دارد. اگر یک روز به مغازه نروید بدون شک درآمدی هم ندارید. اما یک فروشگاه اینترنتی حتی زمانی که خواب باشید هم برای شما درآمد خواهد داشت. شاید پیش خودتان بگویید چطور چنین چیزی ممکن است؟

چطور در ۵ قدم فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی داشته باشیم؟

خیلی‌ها را می‌شناسم که فکر می‌کنند تاسیس فروشگاه اینترنتی و فروش محصول در اینترنت کار سختی است. همین تفکر اشتباه هم باعث می‌شود به سراغ راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی نروند. به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم که فروش محصول در اینترنت، حتی از تاسیس مغازه هم راحت‌تر است. برای داشتن فروشگاه اینترنتی فقط باید ۵ مرحله زیر را انجام دهید.

مرحله اول: یک قسمت از بازار را برای فعالیت انتخاب کنید

یکی از اشتباهات رایج برای فروش محصول در فضای مجازی این است که تعداد زیادی محصول مختلف را در فروشگاه اینترنتی خود عرضه کنید. شاید فکر کنید که با این کار تنوع محصولات فروشگاه خود را بیشتر می‌کنید. اما عرضه تعداد زیادی محصول فقط کار شما را برای شروع سخت‌تر می‌کند. اگر فقط روی یک بخش از بازار تمرکز کنید و محصولات دسته‌ای خاص را اینترنتی بفروشید، خیلی زودتر به نتیجه می‌رسید.

دیجی کالا لوازم خانگی, لوازم خانگی, لوازم خانگی بانه, لوازم خانگی بوش, تعمیر لوازم خانگی, دیوار تبریز لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, قیمت لوازم خانگی سامسونگ, لیزینگ فرهنگیان لوازم خانگی, لوازم خانگی سامسونگ , فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران، تهران, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران تهران, فروشگاه لوازم خانگی طرف قرارداد با حکمت کارت, فروشگاه لوازم خانگی در وان ترکیه, فروشگاه لوازم خانگی به انگلیسی, فروشگاه لوازم خانگی امین حضور, فروشگاه لوازم خانگی 3710, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 7, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 4, طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

مثلا می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه فروش یخچال و فریزر تاسیس کنید و فقط روی این بخش از بازار لوازم خانگی فعالیت کنید. سعی کنید تمام محصولات این حوزه را در فروشگاه اینترنتی خود موجود کنید. البته این که در چه بخشی از بازار لوازم خانگی فعالیت کنید به خودتان بستگی دارد. پیشنهاد می‌کنم قسمتی از بازار که نسبت به آن شناخت بیشتری دارید را برای فعالیت انتخاب کنید.

مرحله دوم: انتخاب روش فروش محصول

فروش محصول در فضای مجازی محدود به یک روش نیست. شما می‌توانید از راه‌های مختلفی محصول خود را به صورت اینترنتی بفروشید. بعد از این که نوع محصولات فروشگاه اینترنتی را مشخص کردید باید روش فروش آن‌ها را انتخاب کنید.

۱- فروش محصول از طریق اینستاگرام

راحت‌ترین راه برای فروش اینترنتی لوازم خانگی این است که اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کنید و یک پیج فروشگاهی بسازید. ویژگی اینستاگرام این است که برای فروش محصول در آن نه هزینه‌ای می‌پردازید و نه لازم است درصدی از فروش خود را به کسی بدهید. همچنین میلیون‌ها ایرانی هر روز در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و خیلی‌ها هم خریدهای خود را از همین شبکه اجتماعی انجام می‌دهند.

برای ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام فقط به یک گوشی هوشمند نیاز دارید که آن هم در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. بعد هم یک اکانت در این شبکه اجتماعی می‌سازید و به همین راحتی وارد اجتماعی از میلیون‌ها ایرانی می‌شوید. اگر می‌خواهید با پتانسیل‌های اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم «مدیریت و تولید محتوا اینستاگرام» را مطالعه کنید.

۲- ساخت فروشگاه اینترنتی

یکی از روش‌های رایج برای فروش اینترنتی لوازم خانگی این است که یک سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید. به روش‌های مختلفی می‌توانید سایت فروشگاهی بسازید و کسب درآمد اینترنتی را آغاز کنید. در حالت عادی برای ساخت یک سایت فروشگاهی باید اطلاعات کاملی در زمینه برنامه‌نویسی داشته باشید. اما نگران نباشید چون با سفارش طراحی سایت اهواز توسعه دیگر نیازی به برنامه‌نویسی و انجام کارهای تخصصی نیست.

دیجی کالا لوازم خانگی, لوازم خانگی, لوازم خانگی بانه, لوازم خانگی بوش, تعمیر لوازم خانگی, دیوار تبریز لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, قیمت لوازم خانگی سامسونگ, لیزینگ فرهنگیان لوازم خانگی, لوازم خانگی سامسونگ , فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران، تهران, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران تهران, فروشگاه لوازم خانگی طرف قرارداد با حکمت کارت, فروشگاه لوازم خانگی در وان ترکیه, فروشگاه لوازم خانگی به انگلیسی, فروشگاه لوازم خانگی امین حضور, فروشگاه لوازم خانگی 3710, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 7, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 4, طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

اهواز توسعه بستری راحت و آسان را برای افراد مبتدی ایجاد کرده‌ تا بتوانند طراحی سایت خودشان سفارش دهند. طراحی سایت با اهواز توسعه خیلی آسان و سریع است. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید و در زمان کوتاهی سایت خود را به صورت آماده تحویل بگیرید.

شرکت های طراحی سایت مختلفی در ایران فعالیت می‌کنند و بازار این کسب و کارها چند وقتی است که خیلی مشتری دارد. دلیلش هم این است که کرونا و علاقه مردم به خرید اینترنتی همه را به فکر ساخت فروشگاه اینترنتی انداخته است. پیشنهاد من این است شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید که مشتری بیشتری دارد و شناخته شده است. شرکت های طراحی سایت نوپا و کوچک ممکن است بعد از مدتی، فعالیت خود را متوقف کنند و همه زحمات شما به هدر برود. پس برای انتخاب شرکت طراحی سایت وقت بگذارید و تحقیق کنید.

همچنین هرکدام از شرکت های طراحی سایت امکانات و قابلیت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. بهتر است امکانات پلن های طراحی سایت مختلف را مقایسه کنید و سرویسی را انتخاب کنید که تمام قابلیت‌های موردنیاز شما را داشته باشد. با توجه به این موارد طراحی سایت در اهواز توسعه می‌تواند انتخاب مناسبی برای ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شما باشد.

دلیل پیشنهادم این است که اهواز توسعه مشتریان زیادی دارد و یک شرکت کوچک و تازه کار نیست که احتمال تعطیل شدن آن وجود داشته باشد. همچنین امکانات و قابلیت‌های بسته های طراحی سایت اهواز توسعه از سایر سرویس‌های مشابه بیشتر است. به عنوان مثال قابلیت اتصال آسان به درگاه پرداخت اینترنتی، پیک، پست، سیستم چت آنلاین و سرویس پیامک را دارد. همچنین امکان سایت ساخته شده به پیج اینستاگرام وجو دارد.

۳- فروش محصولات در مارکت پلیس‌ها

یک راه دیگر برای فروش اینترنتی لوازم خانگی این است که کالاهای خود را در مارکت پلیس‌ها بفروشید. مارکت پلیس‌ها سایت‌هایی فروشگاهی هستند که افراد مختلف می‌توانند محصولات خود را در آن بفروشند. مثلا دیجیکالا یک مارکت پلیس است و اگر دقت کنید برای برخی از محصولات چندین فروشنده وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را برای خرید انتخاب کنید.

دیجی کالا لوازم خانگی, لوازم خانگی, لوازم خانگی بانه, لوازم خانگی بوش, تعمیر لوازم خانگی, دیوار تبریز لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, قیمت لوازم خانگی سامسونگ, لیزینگ فرهنگیان لوازم خانگی, لوازم خانگی سامسونگ , فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران، تهران, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران تهران, فروشگاه لوازم خانگی طرف قرارداد با حکمت کارت, فروشگاه لوازم خانگی در وان ترکیه, فروشگاه لوازم خانگی به انگلیسی, فروشگاه لوازم خانگی امین حضور, فروشگاه لوازم خانگی 3710, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 7, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 4, طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

شما هم می‌توانید خیلی راحت به عنوان یکی از فروشندگان مارکت پلیس‌ها فعالیت کنید و محصولات خود را بفروشید. فروش محصولات مختلف مثل لوازم خانگی در مارکت پلیس‌ها رایگان است. اما درصدی از فروش‌تان به عنوان کارمزد کسر می‌شود. پس باید درصد کارمزد مارکت پلیس موردنظر خود را بدانید و قیمت محصول را طوری تعیین کنید که در نهایت ضرر نکنید.

مرحله سوم: شخصی‌سازی و آماده‌سازی فروشگاه اینترنتی

بعد از این که یکی از روش‌های گفته شده برای ساخت فروشگاه اینترنتی را انتخاب کردید نوبت به مقدمات کار می‌رسد. همه افراد بعد از تهیه مغازه ویترین و دکوراسیون آن را به زیبایی طراحی می‌کنند. چون این کار تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد. در فروشگاه اینترنتی هم باید از همان ابتدا روی ظاهر و طراحی فروشگاه کار کنید.

اگر فروشگاه اینترنتی خود را در اینستاگرام راه‌اندازی کرده‌اید باید بایو زیبایی بنویسید و پست‌های جذابی برای پیج‌تان طراحی کنید. اگر با اینستاگرام آشنایی ندارید و یا نمی‌دانید چطور پیج جذابی داشته باشید درخواست خودتون برای مدیریت و تولید محتوا پیج اینستاگرام ثبت کنید.

در صورتی که قصد دارید سایت فروشگاهی لوازم خانگی راه‌اندازی کنید باید عکس‌های جذابی برای سایت تهیه کنید. مثلا برای اسلایدر سایت یا قسمت‌های مختلف صفحه اصلی از عکس‌های باکیفیت و جذاب استفاده کنید. همچنین رنگ‌های مناسبی را در سایت خود به کار ببرید.

دیجی کالا لوازم خانگی, لوازم خانگی, لوازم خانگی بانه, لوازم خانگی بوش, تعمیر لوازم خانگی, دیوار تبریز لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, قیمت لوازم خانگی سامسونگ, لیزینگ فرهنگیان لوازم خانگی, لوازم خانگی سامسونگ , فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران، تهران, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران تهران, فروشگاه لوازم خانگی طرف قرارداد با حکمت کارت, فروشگاه لوازم خانگی در وان ترکیه, فروشگاه لوازم خانگی به انگلیسی, فروشگاه لوازم خانگی امین حضور, فروشگاه لوازم خانگی 3710, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 7, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 4, طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

 

برای این که سایت خوبی داشته باشید باید نکات دیگری را هم رعایت کنید. مثلا دسته‌بندی مناسبی برای محصولات‌تان درست کنید و هر محصول در دسته خودش قرار بگیرد. البته برخی از این موارد فنی هستند و به سرویسی که از آن‌جا سایت تهیه کرده‌اید بستگی دارد.

مرحله چهارم: قرار دادن محصولات در فروشگاه

حالا که فروشگاه اینترنتی‌تان آماده شد باید محصولات خود را برای فروش قرار دهید. گذاشتن محصول در سایت یا اینستاگرام به ظاهر کار ساده‌ای است. اما جزییات و ریزه کاری‌های مهمی دارد که باید رعایت کنید.

اول از همه برای هر محصول باید چند عکس مناسب قرار دهید. سعی کنید عکس‌هایی که در فروشگاه می‌گذارید واقعی باشند و خودتان آن‌ها را گرفته باشید. البته برای عکاسی از محصول به دوربین و تجهیزات پیشرفته نیاز ندارید و حتی از دوربین گوشی هم می‌توانید استفاده کنید.

یکی دیگر از مواردی که برای هر محصول باید رعایت کنید، نوشتن توضیحات دقیق است. باید در صفحه هر محصول مشخصات آن به صورت کامل درج شده باشد. به طوری که هیچ ابهام یا سوال بی‌پاسخی در ذهن کاربر باقی نماند. همچنین در صورت امکان برای محصولات نقد و بررسی هم بنویسید و مزایا و معایب آن محصول را ذکر کنید.

دیجی کالا لوازم خانگی, لوازم خانگی, لوازم خانگی بانه, لوازم خانگی بوش, تعمیر لوازم خانگی, دیوار تبریز لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, قیمت لوازم خانگی سامسونگ, لیزینگ فرهنگیان لوازم خانگی, لوازم خانگی سامسونگ , فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران، تهران, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران تهران, فروشگاه لوازم خانگی طرف قرارداد با حکمت کارت, فروشگاه لوازم خانگی در وان ترکیه, فروشگاه لوازم خانگی به انگلیسی, فروشگاه لوازم خانگی امین حضور, فروشگاه لوازم خانگی 3710, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 7, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 4, طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

مرحله پنجم: تولید محتوای مفید برای جذب کاربر

وقتی فروشگاه اینترنتی خودمان را ساختیم دو کار مهم داریم که باید همیشه انجام بدهیم. اول از همه این که موجودی محصولات و قیمت آن‌ها را مدام به روز کنیم. دوم این که برای فروشگاه‌مان تولید محتوا کنیم. تولید محتوا یعنی در کنار محصولات فروشگاه، مطالبی آموزشی و جذاب که با حوزه فعالیت‌مان ارتباط دارند را در فروشگاه قرار دهیم.

برای تولید محتوا در سایت فروشگاهی باید بخشی به عنوان وبلاگ در سایت‌تان داشته باشید و در آن مطالب خود را منتشر کنید. اگر فروشگاه اینستاگرامی دارید بهتر است پست‌های آموزشی و جذابی را در کنار پست‌های معرفی محصولات قرار دهید. در واقع بهتر است بیشتر محتوای پیج شما به مطالب و پست‌های جذاب و کاربردی اختصاص داشته باشد. در این بین این پست‌ها هم می‌توانید چند پست معرفی محصول بگذارید.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی چقدر سرمایه نیاز دارد؟

سرمایه لازم برای ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در مقایسه با هزینه تاسیس مغازه لوازم خانگی بسیار ناچیز است. کالاهای موجود در یک مغازه لوازم خانگی مثل یخچال ساید بای ساید و ماشین لباسشویی معمولا بزرگ و حجیم هستند. به همین دلیل به مغازه بزرگی برای قرار دادن محصولات نیاز دارید. هزینه تهیه چنین مغازه‌ای هم قاعدتا خیلی زیاد است. اما فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی این مشکل را ندارد.

دیجی کالا لوازم خانگی, لوازم خانگی, لوازم خانگی بانه, لوازم خانگی بوش, تعمیر لوازم خانگی, دیوار تبریز لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, قیمت لوازم خانگی سامسونگ, لیزینگ فرهنگیان لوازم خانگی, لوازم خانگی سامسونگ , فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران، تهران, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران تهران, فروشگاه لوازم خانگی طرف قرارداد با حکمت کارت, فروشگاه لوازم خانگی در وان ترکیه, فروشگاه لوازم خانگی به انگلیسی, فروشگاه لوازم خانگی امین حضور, فروشگاه لوازم خانگی 3710, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 7, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 4, طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام نیازی به پرداخت هزینه نیست و این کار کاملا رایگان است. اما برای ساخت فروشگاه اینترنتی به دلیل زیرساخت‌هایی که نیاز دارد مثل دامنه، هاست و غیره بایشد هزینه پرداخت کنید. اما اگر به دنبال روشی کم هزینه و اقتصادی برای طراحی سایت می‌گردید، پیشنهاد من این است که از بسته های طراحی سایت اهواز توسعه استفاده کنید.

ساخت فروشگاه اینترنتی

همانطور که گفتیم راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی هزینه زیادی ندارد. پس با هر بودجه و توان مالی می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی پرفروش داشته باشید. البته به جز هزینه راه‌اندازی فروشگاه باید هزینه تبلیغات را هم در نظر بگیرید. تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسب و کارتان دارد اما روش‌های کم هزینه‌تری هم برای افزایش فروش وجود دارد.

محصولات فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی را از کجا تامین کنیم؟

اگر می‌خواهید سود زیادی از فروش لوازم خانگی نصیب‌تان شود باید محصولات فروشگاه را مستقیما از تولیدکننده یا واردکننده بخرید. البته احتمالا نتوانید این کار را انجام دهید. چون اولا به سرمایه بسیار زیادی برای خرید لوازم خانگی به صورت عمده نیاز دارید. ثانیا باید محل خیلی بزرگی مثل یک سوله برای انبار کردن این اجناس تهیه کنید که این هم هزینه زیادی دارد. خرید لوازم خانگی از عمده فروشی‌ها همین مشکلات را دارد پس باید به فکر راه دیگری برای تامین کالاهای فروشگاه باشید.

شما می‌توانید از شرکت‌های تولیدکننده یا واردکننده لوازم خانگی نمایندگی بگیرید. برای این کار کافیست با شرکت موردنظر تماس بگیرید و شرایط اخذ نمایندگی فروش را از آن‌ها بپرسید. برای گرفتن نمایندگی فروش هم به کمی سرمایه اولیه نیاز دارید. اما اگر سرمایه‌تان خیلی محدود است و یا اصلا پولی برای خرید لوازم خانگی ندارید باز هم راه‌های دیگری هست.

یکی دیگر از راه‌های تامین محصولات فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی این است که تعدادی محصول را از مغازه‌ها بخرید و آن‌ها را به صورت اینترنتی بفروشید. همچنین می‌توانید تصویر و مشخصات محصولات را در فروشگاه اینترنتی قرار دهید. بعد که مشتری از شما خرید کرد آن محصول را تهیه کنید و برای خریدار بفرستید.

دیجی کالا لوازم خانگی, لوازم خانگی, لوازم خانگی بانه, لوازم خانگی بوش, تعمیر لوازم خانگی, دیوار تبریز لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, قیمت لوازم خانگی سامسونگ, لیزینگ فرهنگیان لوازم خانگی, لوازم خانگی سامسونگ , فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران، تهران, فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر استان تهران تهران, فروشگاه لوازم خانگی طرف قرارداد با حکمت کارت, فروشگاه لوازم خانگی در وان ترکیه, فروشگاه لوازم خانگی به انگلیسی, فروشگاه لوازم خانگی امین حضور, فروشگاه لوازم خانگی 3710, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 7, فروشگاه لوازم خانگی منطقه 4, طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه لوازم خانگی, طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی, طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

یک روش دیگر برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بدون داشتن محصول این است که از همکاری در فروش استفاده کنید. بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی مثل دیجیکالا سیستم همکاری در فروش دارند. یعنی شما محصولات آن فروشگاه را در فروشگاه اینترنتی خودتان قرار می‌دهید. سپس در صورت خرید محصول از طریق فروشگاه شما درصدی را به عنوان پورسانت دریافت می‌کنید.

کالاهای خود را بدون محدودیت جغرافیایی بفروشید

درست است که خروج برندهای خارجی معروف از بازار لوازم خانگی مشکلاتی را برای کسب و کارهای این حوزه ایجاد کرده است. اما لوازم خانگی جزو کالاهایی هستند که بازارشان همیشه رونق دارد. مشتری اصلی فروشگاه‌های لوازم خانگی معمولا زوج‌های جوانی هستند که قصد خرید جهیزیه دارند. پس اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی را دارید باید به این دسته از مشتریان‌تان بیشتر اهمیت دهید.

مثلا می‌توانید برای زوج‌های جوانی که از شما جهیزیه می‌خرند تخفیف ویژه در نظر بگیرید. یا حتی به ازای خرید چند محصول، یک وسیله کوچک مثل آبمیوه‌گیری به آن‌ها هدیه بدهید. همچنین وقتی فروشگاه اینترنتی داشته باشید دیگر مشتریان شما به مناطق اطراف‌تان محدود نیستند.

به همین دلیل مردم سراسر کشور می‌توانند از شما خرید کنند و مشتریان‌تان خیلی بیشتر از یک مغازه لوازم خانگی خواهد بود. به نظر شما راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کار سختی است؟

چرا تا الان شعبه آنلاین فروشگاه خودتان تاسیس نکرده‌اید؟ اگر دوست داشتید جواب این سوالات را در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا ببینیم چه چیزی باعث شده از این بازار سودآور چشم پوشی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره آنلاین